Odstúpenie od zmluvy, vrátenie tovaru, reklamácia

Odstúpiť od zmluvy - vrátiť alebo vymeniť zakúpený tovar, je možné do 14 kalendárnych dní od prijatia zásielky.

Lehota na odstúpenie od zmluvy  je 14 kalendárnych dní,vrátane víkendov ,  nie len 14 pracovných.

Začína plynúť nasledujúci deň od prevzatia spotrebiteľom.

Napr. ak je tovar doručený napr. v piatok, doba sa začína počítať od soboty vrátane.

 

1.Odstúpenie od zmluvy- vrátenie

Postup pri vrátení tovaru :

1. Prosíme vyplniť formulár o Odstúpení od zmluvy.
2. Tovar prosíme dôkladne zabaliť.
3. Zásielku v žiadnom prípade neposielajte na  dobierku! 

Tovar musí byť nenosený, nepoškodený, v takom stave ako ste ho obdržali, pozor, tovar musí byť s neodstránenou pôvodnou visačkou.

4.Predávajúci neprevezme tovar vrátený na dobierku, a ani balík, ktorý bude doručený ako balík na Poštu!

 

UPOZORNENIE: Tovar zaslaný prostredníctvom Slovenskej pošty NEAKCEPTUJEME!!!!

 

Prosíme posielať len ako balík spoločnosťou Packeta ( Zásielkovňa)- adresu pobočky na ktorú treba tovar zasielať je uvedené nižšie. 

Ak nemáte možnosť zaslať Packetou, prosíme zasielať prepravnou  spoločnosťou ako napr. GLS,DPD,Balíkovo .

 

Prosíme Vás ako sme tovar doručili my Vám,bezprostredne na Vašu adresu do Vašich rúk, prosíme doručiť rovnakou cestou aj k nám.

Nikdy však nie Slovenskou Poštou !

 

Z časového dôvodu nie je možnosť vyzdvihnúť balík na Pošte!

 

Po prijatí zásielky vám vrátime peniaze  na účet , ktorý ste uviedli vo formulári na vrátenie.

Platby vrátime najneskôr do 14 dní od obdržania vráteného tovaru.

2. Výmena tovaru

Postup pri výmene tovaru:

1. Pred odoslaním tovaru späť, prosíme poslať e-mail info@simplicityfashion.sk, kde treba uviesť číslo vašej objednávky a kód produktu, ktorý si prosíte na výmenu.
2. Prosíme počkať, kým vám potvrdíme dostupnosť tovaru a tovar vám rezervujeme.
3. Tovar dôkladne zabaľte a spolu s vyplneným formulárov o výmene tovaru pošlite na adresu uvedenú nižšie.

Tovar na výmenu Vám bude odoslaný po obdržaní a skontrolovaní zásielky od vás.

3.Reklamácia tovaru

Postup pri reklamácii :

1. Tovar prosíme dôkladne zabaliť a spolu s vyplneným formulárom o Reklamácii tovaru, zašlite na  adresu uvedenú nižšie .

Posielať prosíme len ako balík na adresu, nie na Poštu!

Po obdržaní zásielky obdržíte od nás mail, s vyjadrením. Reklamácie budú vybavené v priebehu 30 dní.

Tovar prosíme poslať na uvedenú adresu najlepšie formou  Packetou , alebo ľubovoľným kuriérom ( odporúčame GLS,DPD), ktoré nám doručia balík výhradne na adresu :

nikdy nie ako balík na Poštu!

 

Tovar prosíme posielať  prostredníctvom Packeta ( Bývalá Zásielkovňa)

 

ADRESA PACKETY kam treba tovar posielať :

 

Simplicityfashion 

 

Farby Laky Polur

Podzámska 4290/91

Sereď 92601

 

Adresa na doručenie kuriérom:

 

Miroslava Očenášová

Pivovarská 2613

Sereď 92601

 

Formulár na Odstúpenie od zmluvy / Vrátenie / Reklamácia si stiahnete - TU

Späť do obchodu